torsdag 8 november 2012

Tenta

I morgon kl 9 har jag tenta. Ska tenta av farmakologin. 9-12 får vi sitta. Sedan är det dax att ta helg. En helg utan något plugg. Älskar tiden mellan två kurser :-)

Idag bjöds det på fika på Ellas avdelning när vi hämtade henne. Jag hämtade Felix först. Så fick han följa med ner och fika. Han är alltid på ett strålande humör när vi kommer ner till Ellas avdelning. Tror han känner igen sig där. Han har ju vart med och lämnat och hämtat Ella där sedan hon började där i augusti förra året, han var då drygt 3 månader.
Väl hemma blev det blodpudding till middag som båda barnen älskar :-)

Natten till måndag åkte jag på någon form av magsjuka. Så hela måndagen låg jag till sängs, sov bort större delen av dagen. Vilket innebar att en hel dags pluggande försvann :-(

I morgon är det maskerad på Ellas avdelning. När Ella fyllde år fick hon en "Hello Kitty" klänning av Mats och Natalie. Den ska hon ha på sig i morgon. Tyvärr är inte jag hemma när hon går till dagis,(då är jag påväg till dagis) så jag hoppas Tomas hinner ta ett kort på henne innan de går till dagis :-)

Detta blev ett rörigt inlägg känner jag, blir så när jag inte skrivit på ett tag. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar