måndag 19 november 2012

36.5 /40

Har haft föreläsning mellan 10-13.15 idag. Hann förbi och hämta ut min tenta innan föreläsningen började. Farmakologi tentan som jag nämnt tidigare att jag fick godkänd på. 36.5 poäng av 40 möjliga känns helt ok. Så nu kan jag lägga den kursen bakom mig :-)

Tog tempen på Ella i morse innan jag åkte till skolan, då visade tempen 38.6, gav henne en Alvedon också innan jag gick till bussen. Väl hemma igen vid 17-tiden(påbörjade ett skolarbete tillsammans med en kompis innan jag åkte hem) tog jag temp på båda barnen igen. Felix hade då 37.9 och Ella hade bara 37.3, kan hoppas att det börjar vända nu. Båda barnen får vara hemma från dagis i morgon också, troligtvis även på onsdag, men på torsdag kan de förhoppningsvis gå till dagis. Ella är bjuden på kalas på lördag, så till dess hoppas jag att hon iallafall har kryat på sig.

Nu ikväll är Tomas iväg till en kompis. När barnen är lagda tänkte jag passa på att läsa en icke skolbok :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar