tisdag 27 november 2012

Problem?

Nu är barnen friska. Ella var hemma från dagis igår, eftersom hon stod på antibiotika 3 gånger om dagen, så gick det inte att få ihop det med dagis, då dagis inte kan eller får ge antibiotika. Men nu är antibiotika kuren över så idag har båda barnen vart på dagis. Jag lämnade dem vid strax efter kl 8, sedan åkte jag till skolan. Har haft föreläsning mellan 10-16 idag. Mina föräldrar hämtade barnen på dagis idag för att det inte skulle bli så lång dag för dem på dagis.

I vår har vi en valbar kurs i skolan. Den går under det tio sista veckorna på vårterminen. Anmälan till kursen var öppen mellan 1 november till 15 november. Jag gick in och anmälde mig redan den 1 november för att inte glömma bort det. Trodde jag iallafall. Men något måste jag ha gjort fel... För idag fick mina kursras veta vilken kurs sexåriga antagna till. Men jag har inte fått något besked, och när jag går in på studera.nu finns inte min anmälan där... :-( vad händer nu? Den valbara kursen är obligatorisk.... Om jag inte får plats i någon kurs, vad händer då? Just nu känns det som att jag får vara glad om jag överhuvudtaget får plats i någon kurs. Mitt första handsval är kanske bara att glömma? Usch vad allt känns tungt just nu. Ska ringa studievägledaren i morgon får se vad hon säger. Håll tummarna för mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar