lördag 17 november 2012

" Jag tycker om att vara varm"

Efter att jag skrev sist så dröjde det inte länge så sov Ella också. Så jag fick en lugn em. Felix sov till runt kl 16, och Ella vaknade strax efter halv fem. Då var vi alla tre på bättre humör ändå fm. Ella ville inte ha något att äta, men det är inte så konstigt när termometern visar på 40 grader, men hon dricker hyfsat och är på mycket bättre humör än tidigare idag. Efter att Felix och jag ätit middag gick jag in i vårt rum och tittade till Ella. Jag frågade hur hon mådde.
- Jag mår bra nu, svarar hon.
Jag känner på hennes panna och säger att hon känns varm fortfarande.
-Men jag tycker om att vara varm, när jag är kall så fryser jag, det tycker jag inte om....

Nu dröjer det bara lite mer än en timme tills Tomas kommer hem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar