fredag 9 november 2012

Hello Kitty

Härlig fredag är det idag, solen har skinit de få timmar den vart uppe, men kallt har det vart, när jag gick hemifrån i morse visade temperaturen på ca - 4, blev vinterjacka idag. Tentan är avklarad nu. Svårt att säga något om hur det gick. Jag svarade på alla frågor, och det kändes när jag lämnade in den som att det nog gått bra. Men väl utanför tenta salen så började vi som skrivit självklart prata med varandra om okia svar, och då kom jag fram till åtminstone 1 fråga som jag haft fel på. Men det var 1 poäng av 40, minimi poäng för att vara godkänd är 30. Så 9 poäng till kan jag missa utan att kugga. Så nu är det bara att vänta och hoppas :) Efter tentan åkte jag in till stan. Mötte upp en kompis för lunch, var ett tag sedan jag träffade henne, var trevligt.
När jag kom hem var det dax för middag och sedan iväg på Ellas gympa, var hemma igen runt kl 19. Barnen fick leka av sig lite innan vi la dem strax efter halv åtta. Nu har lugnat lagt sig här hemma, och jag passar på att skriva lite innan jag förflyttar vi till soffläge för resten av kvällen.

Tänkte avsluta med de senaste bilderna.

Felix och kusin Alma på Ellas 4-års kalas. Bullar är gott :)

Ella blåser ut ljusen på hennes "nalle födelsedagstårta"

Syskonkärlek

Mera syskonkärlek :)


En glad kille





Jag fick låna glitterspray av en granne igår, hennes son går på samma avdelning som Ella. Ella ÄLSKADE glittret.


Så där ja, de var de bilder det blev idag. Ha en trevlig helg, ska försöka uppdatera lite i helgen.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar