tisdag 8 maj 2012

Barnvakt

Så var helgen över. Tomas jobbade fre och lör. På sön tog vi en promenad till en park på em. Tanken var att Felix skulle somna i vagnen påväg dit, men ICKE. inte heller den promenad på ca 10 min till COOP för att handla fick vår lille pojk att somna. Att han skulle somna i affären hade jag ingen tanke på, och de gjorde han självklart inte heller. Väl hemma strax efter halv fyra var han fortfarande vaken, hade då vart vaken sedan ca 10.30. När vi kom hem la vi honom i sängen istället, och där somnade han snabbt. De trubbel med att få honom att sova, samt att han "bara" sov ca en halv timme på fm gjorde att vi,( Tomas, jag har jobbat idag) bara lät honom sova 1 ggr idag. Men då blev han istället lite grinig på kvällen... Hm, får se hur vi fortsätter.... Men tillbak till igår, mamma o pappa kom över på kvällen för att passa barnen när vi gick ut och åt med Lina( min syster och Bobo. Vart en riktigt trevlig kväll :-) Idag är de 7.e maj, i morgon fyller vår lilla prins 1 år. För ett år sedan exakt låg jag och klockade värkarna. Vi ringde min mamma o bror som kom hit vid ca fem halv sex på morgonen och skjutsade in oss till BB. ca 8 timmar senare 13.39 föds vår lilla FELIX :-) Nu är jag jätte trött, orkar ej skriva mer nu.

Måste bara i efterhand tillägga att detta inlägg skrevs från min mobil igår vid 23-tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar