fredag 20 mars 2009

Utflykt till Glömsta







Första bilden uppifrån är Ella ordentligt nerbäddad i sin vagn, nästa är Annas ( min fd arbetskamrat) son med hennes solglasögon, den sista bilden är Anna med Ella och hennes son Martin.
Idag tog Ella och jag bilen till Glömsta där en fd arbetskamrat till mig bor. Vi jobbade tillsammans på ks mellan 2004 -2007. Hennes son Martin är ganska exakt 1 år äldre än Ella.
Hon bjöd på lunch och sedan tog vi en härlig promenad i det underbara vårvädret. Idag har det vart riktigt skönt ute. Ella somnade i vagnen nästan på en gång när vi gick ut. Nu har vi precis kommit hem och hag tror att hon ligger och sover i sin säng nu. Men vaknar nog snart.
Nu ska jag och T börjar med middagen får att sedan ha en trevlig fredag kväll :=)

2 kommentarer:

  1. Jag trodde att det va träning mån och fre som hon i telefonen sa, men icke. bara på fredagar..tyyypiskt...men men...Hoppas det blir nått smarrigt till middag. Nu har O åkt och jag är ledsen i ögat....kram L & O

    SvaraRadera
  2. hej!! Lina lennartsson här.. vad kul att få kika in i ert liv! :) åh vad kul o få se anna o hennes lille! Själv e jag nu hemma med min lilla älskling freja! Underbart, jag njuter av varje stund! Ja dvs allting utom om nätterna som man inte får sova! he he he.. stora kramar från Lina !

    SvaraRadera