söndag 15 mars 2009

Sista gången på babysim

Igår var vi över hos Ellas mormor o morfar. Var trevligt. Såg melodifestivalen, måste säga att det var många bra låtar med. Var nog egentligen bara en låt jag inte vill se som vinnare, och det var låten som sjöngs på grekiska. Inte för att jag inte gillar låten eller så, men jag tycker nog att den låten som ska representera Sverige ska sjungas på svenska eller möjligtvis engleska så att vi förstår vad de sjunger om. Ja ja nog om detta.

Idag var det sista gången på babysimet. Gick riktigt bra. Ella log nästan hela tiden. Var en fotograf där och tog kort när bebisarna " dök " Blev jätte fina kort på Ella. Kostade 220 kronor så får man alla kort på CD och två kort framkallade. Kommer att få korten med posten om ca 2 veckor. Då kommer jag lägga upp dem här. Vi sk inte gå fortsättnigskursen. fast idag kändes det som att det skulle vara roligt att göra det. Första gången vi var på babysim var den 13:e januari. Ella var då drygt 3 månader. Då gick det inge bra alls. Hon skrek större delen av tiden, vi var inte i så länge efter som hon inte verkade gilla det. Men nu går det jätte bra. Hon har utvecklas JÄTTE mycket på dessa nio veckor.

Just nu ligger Ella i sitt gym och verkar nöjd. T kommer hem om ca 1 timme då blir det pizza : =)
Fram till dess tar vi det nog bara lugnt Ella o jag.

2 kommentarer:

  1. Ja, det var roligt att se Ella så glad idag i poolen! KUL! Skruddeluttanlej!

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot bilderna från badet! Så mysigt! =)
    Kramar T och H

    SvaraRadera