tisdag 14 juli 2009

Sådan mormor, sådan dotterdotter....

finns det något som heter så? Minns att min mamma har berättat att när hon var liten så satt hon på rumpan och skjöt sig bakåt, det var hennes första sett att ta sig fram, eller snarare bak. Kan därför inte låta bli att le när jag ser att min dotter gör likadant :=) När hon efter ett tag kommer fram till en vägg och inte kommer länger blir hon ordentligt irriterad.

I går träffade vi Ellas moster. Vi åkte in till stan och träffade en barndomskompis till mig och min syster. Blev en fika på skeppsholmen. Påväg därifrån stod det en massa poliser och polisbilar utanför Grand Hotell. Stod även en massa folk utanför. Kom efter ett tag på att det måste vara för Britney Spears skull alla stod där. Vi stod inte kvar för att hoppas få en skymt av henne. Jag hade viktigare saker för mig... Det började närma sig tid för middag för min älskade dotter.

I morgon ska vi över till mina föräldrar och fira min mamma som fyller år nästa vecka. Men är inte säkert att de är hemma nästa vecka, ska troligtvis ut med båten med ett par kompisar. Vet inte säkert om vi är hemma heller så därför firar vi henne i morgon :=)

Får väl avsluta med att säga Grattis Victoria på 32-års dagen, vår kronprinssensa fyller 32 år idag; GRATTIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar