torsdag 30 juli 2009

Precis som jag trodde :=)

Det gick bra att jobba. Det hade fungerat bra med Ella och Tomas igen... Men jag kände att ajg inte är klar med min mammaledighet. Kändes ok att jobba ett pass och några pass igen nästa vecka. Men det kändes otroligt skönt att veta att jag faktiskt har flera veckor kvar att vara hemma tillsammans med min dotter. SÅ min längtan efter att jobba har iallafall tillfällig gått över :=) Efter jobbet åkte jag över till Camilla o Tobbe där Tomas och Ella var. Även min bror och Bobo ( min systers pojkvän ) var där. Min syster kom också över. Blev bad i poolen och sedan beställde vi hem pixxa och sallad. Vi var hemma strax före halv nio. Ella fick välling och sedan somnade hon så snällt. Tog inte många minuter så sov även jag och Tomas.... i soffan.

Idag sov Ella ända till halv nio. Sovmorgon :=) Idag har vi hunnit med en hel del: Tvätta, handla mat, åka till Barkarby outlet och titta lite. Jag hann tom gå på ett riktigt roligt dans-step pass. var roligt, fick då inviga min nya skor som jag köpte häromdagen, WOW det var verkligen stor skillnad mot mina gamla, dämpningen i mina gamla skor var nog helt SLUT.
När jag kom hem igen hade Tomas börjat med maten. Vi har tänkt försöka oss på GI nu. Jag hoppas bli av med de sista grav kg. Blev kyckling i Gorgonzola sås, med sallad till.

Ella fick bada själv i badkaret för första gången idag. Nej själv lämnade vi henne inte själv i badkaret. Vi satt bredvid, blev nästan lika blöta som om vi hade badat med henne som hon plaskade och hade sig...

Nu ska jag gå och lägga mig. I morgon ska jag träffa några mammor från mammagruppen. Förhoppnigsvis ska jag få tillfälle att inviga mina nya löparskor någon dag i helgen också :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar