onsdag 8 juli 2009

Hoppgunga och bad

Idag har vi haft en relativt lugn dag. Var uppe i centrum några timmar på em. Var hemma igen strax efter halv fem. Då hade Ella nyss vaknat efter sin em tupplur. Hon fick sin middag som vanligt runt halv sex, av någon anledning hade jag väldigt svårt att komma igång med Tomas och min middag; ( Tomas jobbar idag ) Men när jag väl kom mig för att börja med vår middag var Ella inte nöjd med att sitta i varken babygymet eller i gåstolen, som annars brukar vara så populär. Så då kom jag på den briljanta ide att ta fram hoppgungan som hon fick av sin morbror i julklapp. Den tror jag att hon gillar. Se själv på bilderna


På ett av korten tycker jag att hon var så lik sin far när han var liten... ifall som jag minns bilderna som jag såg när vi var i Spanien och hälsade på, vad tycker farmor o farfar om denna bild?!


Nå vad säger ni? Är hon inte ganska lik en liten Tomas?!











Nu har Ella precis badat. Tomas sätter på henne ny blöja och pyjamas, snart dax för lill tjejen att säga god natt och tack för idag :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar