tisdag 28 juli 2009

jobba...

I morgon ska jag jobba för första gången på nästan 1 år. Sist jag jobbade var någongång i mitten på augusti 2008. Hoppas att det blir en trevlig dag på jobbet. Är lite nervös, men inte bara för att jobba, det kommer säkert gå bra, kanske tom vara lite roligt. Men det kommer kännas konstigt att inte ha full koll på Ella. Tomas ska för första gången vara själv med Ella en hel dag. Tidigare har han vart själv med henne några timmar medans jag har tränat, men nu ska han ha hand om henne själv en hel dag. Det kommer självklart att gå jätte bra. Han skrev ner på en lapp hur jag beskrev en dag, ungefär när hon brukar sova, när hon brukar äta mm. :=) Han ska åka över till en kompis som också ska vara själv med sin dotter ( 5 månader gammal) så de får väl stötta varandra :=)

I dag har Ella och jag träffat en kompis till mig och hennes man och dotter i centrum. Var trevligt. Vad mycket piggare och gladare jag känner mig idag efter att ha kommit ut och träffat lite folk. Hann shopp lite också, säkert också bra för humöret :=) Köpte 1 par löparskor och 1 par aerobicsskor, tänker inte skriva här vad det kostade :=) Men med tanke på att jag ändå tränar regelbundet så var det absolut värt pengarna. Vi tog sedan en promenad till coop. På vägen dit såg vi Magnus Betner, komikern. http://www.magnusbetner.com/bilder/ så tom på en promenad i förorten vällingby kan man se kändisar :=) Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att jag lyckas somna, ska upp runt kl 06 i morgonbiti, så tidigt har jag inte gått upp på länge... På den tiden när Ella vaknade så tidigt så somnade hon om när jag hade ammat henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar