lördag 4 juli 2009

Ella 9 månader.

Tänk att vår lilla skrutta har vart en del av våra liv i 9 månader nu, eller egentligen i 18 månader, om man räknar med graviditeten, hon har nu levt lika länge utanför min mage som hon levde i den :=) Och så mycket det har hänt på 9 månader utanför min mage :=)

Detta kort är taget lite mer än 12 timmar innan hon föddes. Jag hade då lite förvärkar, men var inte säker på om det var värkar jag kände :=)

Här är hon bara några timmar gammal. Om man tittar ordentlig ser man att vågen visar på 3350 gr. De 2 första dagarna gick hon ner lite så på dygn 2 vägde hon bar 3050 gr. Idag har jag svårt att förså att hon vart så lite.




Och idag ser hon ut som på det två senaste korten. Grattis på 9 månaders dagen vår lilla älskling.

Idag trotsade jag och Ella väder rapporterna som varnade för regn och gick ner till stranden. Vi hann vara på stranden i ca 4 timmar och jag hann bada 2 gånger utan att det började regna :=) Men på vägen hem fick vi en skur på oss, eller jag fick, Ella låg och sov så gott i sin vagn med regnskydd på :=) Nu har Tomas precis kommit hem. Ska ta och umgås lite med honom.

3 kommentarer:

  1. Lina Letterkvist4 juli 2009 kl. 20:29

    Får ta och säga grattis till "vår" (om jag får säga så :) ) lilla älskling.

    Hoppas du mådde bättre efter vårat samtal sist!

    Massa kramar syrran

    SvaraRadera
  2. Grattis till lill-sessan! : D

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott önskar Therese och Henry!


    Hoppas allt är bra med er =)

    SvaraRadera