söndag 9 juni 2013

Promenad

Vet inte om de var någon ögoninflammation Ella har/hade. I natt vaknade jag strax efter kl 1 av att Ella ropade på mig, gick in till henne rum, hon hade då trillat ur sängen. Jag satt kvar ett tag på hennes säng innan jag gick tillbaka och la mig i vår säng. Detta upprepades 2-3 gånger i natt. Ingen av gångerna var hon kladdig i ögonen, så de kanske var en en gångsföreteelse. Däremot hostar hon massor, på natten. Felix vaknade till vid 5- tiden i natt, o kom och la sig i vår säng, mellan mig och Tomas. När jag vaknade på morgonen strax efter åtta, hade Tomas redan gått upp, och Ella hörde jag ute i vardagsrummet. Felix sov gott bredvid mor fortfarande. Han vaknade nr jag gick upp strax Eftr. Halv nio, Felix och jag låg sedan kvar och gosade lite i sängen, innan vi gick upp :)

Idag blev det en repris av dagen. Ella tyckte de var så kul att mata djuren så hon ville göra det idag igen. Stannade vid samma park som i går och lekte, sedan vidare ner till strand promenad, och lunch på samma ställe som i går. Men idag åt även vi vuxna lunch där. Felix somnade i vagnen på väg hem. Nu ligger han i sin säng och sover.

Det är inte alls lika varmt här som de brukar kunna var i juni, så ingen utflykt till stranden har det blivit än. Hoppas på lite mer värme. Men det år skönt på natten att det inte är för varmt. Skönt att inte behöva ligga och svettas på natten. Idag tror jag har de har vart,Ellas 20-25 grader ute.

Nu ska jag passa på när Felix sover och läsa lite av våra intervjuer :) trevlig söndag få er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar