måndag 17 juni 2013

Bilder....

Nu har jag gått igenom bilderna. Många väldigt fina bilder. Svårt att välja vilka som ska få vara med här. Många fina bilder på barnen och deras farmor och farfar. Men vill inte lägga upp bilder på farmor och farfar utan att fråga dem först. Får jag lägga upp bild på er här?
Fick idag veta att jag klarade den sista hemtentan som jag lämnadein sista maj. Känns jätta skönt. Nu är det magisteruppsatsen, och sedan farmakologi kvar i höst. Förhoppningsvis blir jag färdig dsk(distriktsköterska) i början av november. Borde börja söka lite jobb nu. Jag måste säga upp mitt nuvarande jobb tre månader innan jag är färdig i skolan... vilket blir i augusti. Skulle vara skönt att veta att jag har ett nytt jobb innan jag säger upp mig från mitt nuvarande...

Jaja nog med text nu, nu ska jag försöka lägga upp bilderna :)


Ella gillade att bada. Trots att det inte var särskilt varmt i vattnet
Felix höll sig hellre på stranden än i vattnet.
På ett av ställena som vi stannade vid och köpte mat till barnen fick barnen lite leksaker att leka med medans de väntade på sin mat. Viktigt tyckte Felix att de stod i rad


Tomas och Ella badar i den uppblåsbara poolen som Björn och Inger hade köpt.

Felix tittade på en fågel som simmade i vattnet


Syskonkärlek :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar