tisdag 25 september 2012

Fullt upp....

I morse åkte jag hemifrån strax före kl 8, och var hemma igen strax efter kl 18. En lång dag. Har suttit vid KI(Karolinska institutet) i Solna tillsammans med en klasskamrat och skrivit på våra projektplaner. I morgon kl 12 ska den preliminära projektplaner lämnas in. Sedan ska vi läsa 2 "kollegors" projektplaner. På fre ska vi ha seminarium och alla ska redovisa sina projektplaner, samt ge feedback på de 2 projektplaner som man har läst. Fullt upp! Nästa vecka ska vi slutföra våra projektplaner. Jag skriver om " BVC-sköterskans upplevelse av att ge information till föräldrar vara barn är överviktiga" En intressant ämne, skulle kanske kunna tänka mig att skriva examensarbet om de... Men bara kanske, måste komma överens med min medförfattare Linda först vad vi ska skriva om.

De är tur att inte alla dagar innebär lika långa dagar i skolan. I morse vaknade barnen precis innan jag skulle gå, så jag han krama om dem och pussa lite på dem innan jag skulle gå. När jag kom hem vid strax efter kl 18, var de bara lite mer än en timme tills de var dax för dem att gå och lägga sig. Alldeles för lite tid med barnen idag :-)
Nästan lite tur att Ella nästan alltid kommer in och lägger sig i vår säng om nätterna, så jag får ha henne nära då iallafall :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar