torsdag 13 september 2012

39.8

Planen för vår bröllopsdag var att vi skulle åka Eckerölinjen över till Mariehamn, bo en natt på ett hotell i Mariehamn, för att sedan ta färjan tillbaka på Söndagen. Men nu ser de ut som att dessa planer kummel gå om intet... Felix är sjuk igen, 39.8 visade tempen nu på kvällen. I morse när han vaknade vid sju-tiden kändes han varm. Tempen visade 38.7. Planen för morgonen var att jag skulle lämna barnen på dagis strax före kl 8 ( Tomas var på jobbet) jag skulle sedan möta upp min grupp inskolande för att avsluta vårt grupparbete. Jag ringde Tomas och frågade om han kunde komma hem och VAB.a för Felix. Bestämdes att han skulle göra det. Men de tar ca 1 timme för honom att ta sig hem. Jag gav Ella frukost, tog med mig Felix och lämnade Ella på dagis vid halv nio ca. När Tomas kom hem åkte jag till skolan.
Framåt elva tiden hade Felix börjat bli trött berättade Tomas, han hade sedan sovit till strax efter kl tre vaknade han, märks att han inte är helt frisk, så länge sover han aldrig i vanliga fall. Jag var klar i skolan strax efter kl två. Jag åkte då hem och hämtade Ella på dagis. Som vanligt när man hämtar Ella på dagis så har personalen inte så mycket att säga; hon har vart nöjd och glad, ätit bra, lekt med Matilda och Emelie som är de hon leker mest och oftast med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar