fredag 19 juli 2013

Baddaren.

En sommartjej. Tror att den här kransen var gjord av Almas farfar :)

Här badas det för fullt hemma hos Lina och Bobo på midsommarafton.

En bild säger mer än 1000 ord :)

Våra älsklingar <3>

Kusinerna


"Tycker om dig kära kusin"













Lite bilder från midsommar och framåt.

Idag hade jag sista dagen på jobbet innan semestern. Var ganska mycket att göra på jobbet idag. Skulle slutat kl 15, kom från jobbet strax efter kl 16. Ska fira starten på semester med vin och kräftor tillsammans med min älskade man och min kära lille-bror. Mange kom samtidigt som jag kom hem. När vi kom innan för dörren ropade jag på barnen, båda kom kom springande
- Mange, ropar båda två och springer förbi mig fram till Mange, och ger honom en stor kram.
Vid kl 18 var det dax för sista gången på Ellas simskola. Jag satt bredvid och tittade på, Tomas stannade hemma, och Mange badade med Felix. Simskolan gick jätte bra. Fast Ella är mer under vattnet än över ytan. Efter badet fick de ett diplom och ett simmärke. Tror vi ska anmäla henne till fortsättningen i höst. Hon har verkligen uppskattat det, och finns det en möjlighet att hon ska kunna simma till nästa sommar så vore det jätte skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar