tisdag 3 augusti 2010

Jag har börjat jobba igen, efter mina 3 veckors semester. Har vart fullt upp på jobbet. Många är fortfarande på semester. Helgen som var nu var i lös med personal, så efter mycket om och men så gick jag och en kollega in och jobbade hela helgen. Vilket gör att jag kommer att jobba 10 dagar i rad Jag började jobba förra måndagen, och första lediga dagen för mig efter det blir på torsdag. Därav att det just nu är ganska fattig med inlägg här just nu.

Jag jobbar kväll, börjar kl 14 idag. Fm har vi hittills ägnat åt att städa. Vilket Ella tyckte var roligt. Hon ville väldigt gärna hjälpa mig att dammsuga. Såg riktigt sött, men inte var det mycket till hjälp inte :=) Något annat Ella gillar är SKOR. Helst mina skor. Hon stoppar ner sina små fötter i mina skor och går runt och ser så stolt ut. Goa unge.

Ella blir svårare och svårare att få att sova efter lunchen. Ganske hon börjar bli så stor att hon snart inte behöver sova på dagen längre :=) Hon blir ju faktiskt 2 år om ca 2 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar