fredag 6 augusti 2010

Vi är inte helt överens hemma ang Ellas sömn. Jag och Tomas är helt överens om att Ella fortfarande behöver sova efter lunchen, men Ella är inte riktigt överens med oss. I går vägrade hon sova. Efter 1 1/2 timme gav vi upp. Idag gav Tomas upp efter ca 30 min och gick ut och gick med henne i vagnen i stället, då somnade hon tillslut. När han kom hem flyttade han över henne till hennes säng. Hon sov då lite mer än 2 timmar. Man skulle ju kunna tro att om hon inte sover på em så sover hon längre på morgonen. Men inte vår dotter inte. Det är precis som att tro att om vi lägger henne lite senare på kvällen så tar hon igen det på morgonen och ger hos lite sov morgon. Men Icke. Blir nästan det omvända istället. I morse vaknade hon vid halv sex. Hon var dessutom ganska grinig hela fm, så hon är nog inte redo att skippa em vilan helt än...

Igår träffade Ella och jag Camilla och Jill på em. Vi åkte över till dem. Det är så roligt att se Jill och Ella tillsammans för de leker verkligen med varandra. De trissar upp varandra rätt bra också :=) Nu hinner jag inte skriva mer just nu. Är på jobbet. Men snart har jag 2 veckors semester till och då borde jag hinna skriva mer :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar