torsdag 1 oktober 2009

Torsdag

Torsdag idag. De senaste dagarna har vädret vart lite bättre. I tisdags var jag nere vid stranden ett tag medans Ella var kvar hemma med Tomas, farmor o farfar. I går kväll var Tomas och jag ute och åt. Ella var hemma med farmor o farfar. Idag på fm tog Tomas, jag o Ella en promenad på stan. Ella satt i vagnen. Hon gillar verkligen att åka vagn nu. Hon har inte protesterat en ända gång när hon vagn här. Till skillnad från hemma. Där sitter hon inte vaken i vagnen någonlängre stund utan att protestera. Kan hoppas att hon kommer att gilla att åka vagn lika mycket hemma i Sverige sen när vi kommer hem som hon har gjort här.

Idag är vädret så dår. Jag ska ev våga mig ner till stranden. Beror lite på vädret. Är lite soldis. Ella har precis vaknat. Har sovt mellan ca 12.45 och 14.45. Är nog ganska lagom. Hoppas att det blir lätt att få henne att sova ikväll. Senaste kvällarna har hon farit runt i sängen ett bra tag innan hon somnar. Dessutom vill hon att någon ska sitta inne hos henne när hon ska somna också. Annars skriker hon en hel del... Men hellre det än att hon vaknar på nätterna. Nu ska jag ta och packa ner min badkläder och se om jag kommer iväg till stranden :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar