tisdag 27 oktober 2009

nya bilder


Ella i den nya overallen som hon fått av mormor och morfar :=)
Är trött nu, orkar inte skriva så mycket. Men kort sammanfattnign av dagen:
Ella och jag till öppna förskolan, där vi träffade min arbetskamrat och hennes dotter, samtn ågra av mammorna från mamma gruppen. På em blev det en härlig höst promenad ( försöka hinna lägga upp lite bilder från den i morgon) avslutade eftermiddagen med att tre mammor och tre barn följde med hem hit. Tomas har vart hos Bobo på em. Så jag fick natta Ella sjäv idag. Gick jätte bra idag. Hon somnade nästan på en gång när jag la ner henne i sängen. Tror att det dels beror på att vi nu försöker låta henne sova lite tidigare på em. Somnade vid tjugo över tolv idag, och sov till runt kl två. Tror även att hon var ordentligt trött på kvällen efter alla intryck på dagen.... Nu sover hon gått i sin säng. Jag ska alldeles strax gå och få min skönhets sömn också. Natti natti.

1 kommentar:

  1. Hade också velat vara med idag :(
    Lilla fröken har fått en precis likadan overall som Ella...hehe..så vi ser nog inte skillnad på dem i pulkabacken, dock har Lilla F inte lika häftig mössa :) KRAM

    SvaraRadera