söndag 4 oktober 2009

Grattis på 1 årsdagen :=)

I dag fyller Ella 1 år. Tänk vad mycket hon lärt sig på det året. För ett år sedan låg vi på BB och allt hon kunde då var, amma, sova, skrika. Fast första dagen sov vi nog mest både hon och jag. Är nog säkert lika jobbigt för bebisen som för mamman med förlossningen. Sen den dagen har hon lärt sig, le, skratta, vända sig, sitta själv, och nu kryper hon Gå har hon inte lärt sig än. Men det kommer. Jag var 15 månader när jag lärde mig gå, kanske brås hon på mig. Hon började krypa runt 11 månader. Jag var ungefär lika gammal när jag började krypa. Så till nyår kanske vår lilla tjej går.
Mycket paket har hon fått, och mer får hon väl när vi kommer hem till Sverige igen, av familjen där. Vi har precis haft födelsedags fika för Ella. Men hon fick inget. Behöver inte börja med tårta redan... :=) Men lika glad för det var hon.

Nu ska vi nog ta en promenad, Ella älskar att åka vagn. När vi kommer tillbaka sedan blir det nog ett bad för Ella. Ska försöka hinna lägga in lite kort senare. Hej så länge

5 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen önskar Morbror.

    SvaraRadera
  2. Grattis lilla Ella!

    / Bobo & Lina

    SvaraRadera
  3. Grattis Ella på 1-års dagen önskar Henry och hans mamma! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis Ella och även till mamma och pappa för ert först år tillsammans, ni är toppen alla tre.
    Kram mormor

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott till lilla Ella... välkommen i 1-årsklubben säger Noel.. ;)

    SvaraRadera