måndag 28 september 2009

Uppdatering

Dagarna går snabbt. I morgon har halv tiden gått. Då har vi vart här 1 vecka. Om 1 vecka är det dax att åka hem. Blandade känlsor inför det. Skönt att komma hemma, få sova i vår säng, ännu några dagar mamma-ledig som jag hinner träffa min goa mamma-vänner. Men inte är det många dagar inte. 6 dagar efter att vi kommit hem ska Tomas ta över och vara pappa-ledig och jag ska börja jobba igen. Väldigt blandade känslor om detta oxå... Inte tänka på det nu. Nu har jag semester....




Vädret här är fortfarande inte höjdare. Igår regande det en del. I dag har iallafall solen visat sig en del på dagen. Men nu på kvällen regnar det igen:=( Ang min irritation om att det bara fanns "skötbord på damernas, och att det som kallades skötbord endast var en uppblåsbar skötbädd som man fick ha liggandes på golvet, så börjar jag nu inse att det var riktigt bra. De stället vi stannade till på idag hade inget sådant alls, så det blev till att lägga Ella på den tunna tygbädd jag anväder hemma ( men då lägger jag den ju på ett skötbord så det inte blir så hårt) direkt på golvet. Hade det inte var nödvändigt så hade jag låtit bli att byta på henne... Men det var nödvändigt... Varför har de inte skötbord... Har aldrig vart med om hemma i Sverige att de inte har skötbord...

Ja ja nog om detta. Häromdagen åt vi kräftor. Var gott. Så pass gott att Tomas och jag idag köpte 2 paket till. Blir nog i morgon vi äter upp dessa. Ska avsluta med att lägga upp lite kort...Om det går. Sist jag försökte gick det inte alls...
Tomas och Ella på farmor och farfars tomt. Tomas nya frisyr. Okejdå, inte helt rakad. Men så gott som. Kiwiklubben var det inte så Camilla :=)


Ella och Tomas i parken. Ella tyckte det var så spännande med alla djuren.
Ella och jag i samma park. Det är roligt att gå. Men än så länge klarar hon inte av att gå själv... Nu hinner jag inte skriva mer nu. Men lyckades iallafall få med några kort. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar