söndag 13 september 2009

Fullbokad men trevlig helg :=)

DEn här helgen har verkligen vart fullbokad... men SÅ lyckad. I fredags var jag och Ella hem till min arbetskamrat på em. Hennes dotter är bara 2 dagar äldre än Ella... Men hon går redan. Ser så otroligt gulligt ut när dessa små tultar runt. De har även 2 katter. Den ena katten var smart nog att hålla sig undan. Medans den andra fick lite ta emot några inte allt för ömsinta klappar av Ella. På kvällen lämnade jag Ella hemma med Tomas för en kväll på stan med min trevliga mamma grupp. Vi hade bokat bord på SNAPS vid medborgarplatsen. Blev god mat, vin, Cosmopolitan, mycket, prat och skratt. Vi avslutade kvällen på dansgolvet. Små barns mammor som vi är allihopa blev det inte jätte sent. var hemma strax före kl 02.
I går var det lugnt på dagen. På kvällen var vi över på middag hos ett par vänner. Åter en kväll med god mat, vin och mycket skratt. tack Linda och Olof för en jätte trevlig kväll. Vi var hemma strax innan kl 01. Blev ingen sovmorgon efter det. Ella vaknade tjugo sju. Vi prövade att lägga henne mellan oss med förhoppning att hon skulle somna om.. Men icke. Så nu är det nog snart dax för henne att sova lite fm. I em ska vi över till mina föräldrar och fira min födelsedag i efterhand. Blir INTE lika sent idag som det blivit fredag och lördag. DE andra ska ju jobba imorgon.
Ella har iallafall den senaste veckan sovit hela nätterna igen. Jag tar som sagt hellre en tidig morgon än att gå upp på natten :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar