torsdag 24 september 2009

Sol o värme

Inatt har Ella sovt hela natten. vaknat strax före kl 08. Därmemot var det lite svårt att få henne att somna igårkväll... Men tillslut med mig sittandes på golvet bredvid hennes säng så somnade hon. Idag på fm var Ella med farmor och farfar medans jag och Tomas gick ner till stranden. Blev ett dop i havet för mig. Men Tomas vågade inte... Badkruka... Tomas och jag fick massage av en kinesiska som gick runt på stranden och masserade turister. Inte var det särkilt dyrt heller. Jag betalde 5 euro och blev masserade på ryggen och nacke tog ca 20 minuter. Tomas fick rygg, nacke, armar och ansikte för 10 euro. Ella hade under tiden vart så snäll med farmor och farfar. Hon vaknade precis när vi kom hem strax innan kl 14. Får se om hon orkar hålla sig vaken ända till kl 20 nu.
Nu har hon precis badat. Det är alltid lika roligt. Farmor o farfar har en hund. Eddie heter han. Ella tycker att han är väldigt spännande. Nu ska jag gå ut till de andra. Hinner jag så skriver jag lite mer i morgon. Glömde föresten skriva att Tomas vågade raka av sig håret igår. Bara några mm kvar :=) Kanske jag lägger upp något kort senare:=) Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Haha :) Jag och Bobo väntar på kort med stor nyfikenhet!!!!!!!!!!!! :)

    SvaraRadera