söndag 6 september 2009

Sjuk... :=(

HAr inte så mycket att skriva. Jag har legat nerbäddad i sängen sen i gårkväll. Igår hade jag feber också. Men idag har jag ingen feber, men ont i kroppen, ont i halsen och ont i huvudet.... Började som sagt i går när vi var på kräftskiva hos min syster och hennes sambo. Jag kände lite innan vi åkte dit men tänkte att det säkert skulle gå över... Men icke. Så jag låg uppe i deras sovrum och vilade medans de andra åt kräftor... Så egentligen borde kanske Tomas skriva här idag istället... Vad det gäller Ella så somnade hon snällt i sin vagn i går kväll hos min syster. Vaknade till när vi flyttade över henne till bilen. Men somnade relativt snabbt igen. Hon vaknade 1 ggr i natt vi halv tre tiden. Tror att det tog Tomas ca 20 minuter att få henne att somna igen. Idag på dagen har hon bara sovit 1 ggr efter lunch. Mellan ca 13- 15. På em har hon busat med pappa. Krypit runt och dragit ut hans filmer ur bokhyllan. Det värmer verkligen i mamma hjärtat när jag hör dem två busa med varann och hör Ellas mysiga kiknande skratt. Just nu sitter Ella och Tomas i badkaret båda två. Efter badet ska Ella få välling och förhoppningsvis somna snällt i sin säng och låta mamma o pappa sova hela natten :=)

Tomas och jag har föresten gjort en deal som får börja gälla när jag blir frisk igen. Jag ska ta all matning och alla blöjbyten i utbyte mot att han tar natt passen. Bra deal tycker jag, Tomas verkar också vara nöjd :=) Nu ska jag gå och lägga mig i sängen ett tag börjar göra mer ont i huvudet igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar