onsdag 16 september 2009

Gunga....

Vad fort dagarna går. Är redan onsdag... Igår var vi på babysång på kyrkans öppnaförskola. Var trevligt. Efter sången fick barnen leka lite innan det var dax för deras lunch. Vi var fyra st från mamma-gruppen; jag, camilla, Johanna och Maria. Alla fyra barnen somnade så snällt efter lunch, så vi mammor fick äta lunch i lugn och ro :=) Efter lunchen tog vi en promenad till starbro-parken. Ella fick pröva att leka i sandlådan för första gången. Först var det lite läskigt. Sedan började hon peta lite försiktigt i sanden. Helt ok, men det verkade inte osm atth on tyckte det var jätte roligt. Prövade att gunga istället i baby gungorna som fanns där... de var ROLIGT. Blev att stå coh gunga henne ett bra tag.
Idag ska jag och Ella över till Camilla ett tag. I em kl 16 har jag tid för PT ( personlig tränare) på SATS, fick det i födelsedagspresent av mina föräldrar och syskon. När jag kom dit och skulle boka frågade han vad jag hade för mål med min träning... att komma igång och träna kan jag inte säga för de tär jag redan. Vad det handlar om är att jag hoppas kunna bli av med mina grav kg... Även om jag inte komma ner till det jag vägde innan jag blev gravid med Ella så skulle jag gärna bli av med några kg till. Idag skulle han lägga upp ett träningsprogram till mig, men mycket av tiden skulle nog läggas på att prata om kosten. Hoppas han har något bra att komma med :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar