tisdag 8 september 2009

31 år... Grattis :=)

Idag blir jag 31 år. Jag var inte ens född för 31 år sedan. Minns inte riktigt exakt vilket klockslag mamma sagt, men jag skulle gissa att det var 22:40 eller något. Så 2 timmar kvr tills jag blir 31 :=) Har vart en rätt lyckad dag. Överraskades av Tomas som gav mig frukost på sängen, trodde jag inte... :=) På fm var jag och Ella på BVC och träffade tandsköterskan. Sedan lunch med några vänner och deras barn för att sedan gå vidare till kyrkans öppna förskola som hade sångstund idag mellan kl 14 - 15. Tyvärr så sov Ella igenom hela sångstunden... Bättre lycka nästa gång. Blev sedan en em fika hos Linda. Väl hemma hade Tomas lagat mat, vi hann precis äta klart när några av mina vänner kom förbi på en fika. Nu har alla utom Mats precis gått. Ska bli skönt att krypa ner i soffan och vila lite. Känner mig mycket bättre nu än vad jag gjort de senaste dagarna, men känner mig fortfarande lite trött i kroppen.

Ella har bara sovit 1 gång idag också. Somnade inte riktigt lika lätt som de senaste kvällarna, men det beror väl på att det var så mycket spännande som hände här med mycket folk här. Men nu tror jag iallafall att hon sover :=) Hoppas på en upprepning av de senaste 2 nätterna när hon sovit hela natten. God natt på er

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott! =)
    Har också tänkt på det tecknet men nej vi vet inte vad det blir för kön. Blev ett sådant när jag gick in på familjeliv och gjorde uträkningen. Vet inte varför... =)
    Kram

    SvaraRadera