onsdag 21 september 2011

Nya bilder och några dyk :)





Lite nya bilder på våra älsklingar... Tomas och jag pratar om att införskaffa en systemkamera för att kunna ta ännu bättre på våra små älsklingar

Vädret har idag inte visat sig från sin bästa sida. Har regnat i stortsett hela dagen. Jag blir så trött när det är sånt här väder, hade helst bara velat ligga hemma i soffan med en bra bok. Men så såg inte dan ut, och lika bra är väl det, för jag är iallafall väldigt nöjd med dagen. Babysimet var som vanligt jätte mysigt. Felix fick prova på att dyka för första gången. Det gick hur bra som helst. Tror att jag har bestämt mig nu för att vi ska gå på fortsättningskursen. Det gjorde vi aldrig med Ella, men hon verkade heller inte uppskatta det på samma sätt som Felix gör.

Nu ska jag ta och laga mat. Blir pasta och någon form att pastasås på kassler. See you :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar