fredag 16 september 2011

Du är en dumhet....

Vår lilla söta underbara dotter börjar nog komma in i en ny trotsålder.... "du är dum" " Alla är dumma" eller " de är en dumhet" är de senaste. Inte bryr hon sig direkt när man säger åt henne heller. Ibland är det nästan lite svårt att hålla sig för skratt när hon tittar argt på en och säger " du är en dumhet mamma"

I morgon är det dax för Alma och Felixs dop. Dopet kommer att hållas hemma hos min mormor. Blir ett litet dop med bara familjerna. Tror vi blir ca 15 personer.

Idag har Tomas och jag bröllopsdag. För 1 år sedan gifte vi oss i Spanien. Jag var då gravid i vecka 7 ( tror jag att det var) med Felix.
Vi ska äta middag hos mina föräldrar. Ella ska sova över hos mormor och morfar. Tomas, jag och Felix åker hem när det är dax för Felix att sova vid 20-tiden. Nu börjar Felux bli hungrig... Skriver mer senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar