torsdag 11 april 2013

Så var det min tur...

Jag brukar klara mig när barnen är magsjuka, men tydligen inte denna gång :( Feber och ont i magen, har inte kräkts, får vara glad för det lilla.... Tomas VAB.r idag. Eftersom Ella kräktes igår får de inte vara på dagis. Men som jag mår nu är jag ingen bra mamma, behöver få sova och vila. Jag ska jobba i morgon kväll på mitt extra jobb, och lör fm på mitt ordninarie jobb som jag är tjänstledig från nu när jag pluggar. På lör ska jag bara jobba 7.30-12. Tror risken är stor att jag inte kommer att kunna jobba i morgon, men en av de få fördelarna med magsjuka,  är att det oftast går över relativt fortfarande, så kanske att jag kan jobba på lör. Vi är bjudna till Mats och Natalie på lör, och till mina föräldrar på sön för att fira min pappas födelsedag. Jag hoppas att vi ska komma iväg på det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar