torsdag 14 juli 2011

Törs man hoppas...

På att Ella har ändrat sitt sov beetende? 2 nätter i rad nu har hon sovit hela natten i sin säng, utan att komma in till oss någongång Så för första gången sen Felix föddes har Tomas o jag fått sova i samma säng hela natten
Nu är klockan kvart i åtta och halva familjen sover gott. Ella i sin säng och Tomas här bredvid. Själv ligger jag i sängen och lyssnar påFeliz som ligger och jollrar i sin säng. Jag funderar på om han kommer att somna om, eller om jag kanske får amma honom lite till först.
Planerna för idag är att träffa några från mammagruppen med deras barn och plocka lite blåbär och ha lite picnic ute i grön gräset. Ikväll kommer Lina o Bobo över på pizza. Blir nog sista gången på ett bra tag. För snart tittar deras lilla bebis ut
Till helgen åker nog jag och barnen ut till landet med mina föräldrar, min bror och min mormor. Tomas jobbar hela helgen, sen går han på semester nu ska jag nog passa på att läsa lite i min bok innan Ella vaknar, eller Felix bestämmer sig för att han trots allt vill ha lite mer mat innan han somnar. På återseende. Kram o godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar