onsdag 20 juli 2011

Ombytta roller

De senaste nätterna har Felix sovit bra, vaknar 1 gång varje natt för att äta och sedan somna om. I går kväll ammade han till och från större delen av kvällen, och somnade sedan snällt strax före kl 22. Sov sedan till ca halv fem då jag ammade honom och sedan somnade vi om båda två. Jag vaknade vid tjugo i nio, då sov Felix fortfarandeNu är klockan tio över nio och nu håller han på att vakna. På dagarna däremot har han vart lite grinig de senaste dagarna, svårt att få honom att somna, och han sover bara kortare stunder, och mycket amning blir det. Ella däremot har sovit lite oroligt senaste nätterna. Hon har sovit i den " stora stugan" m mormor, morfar och Mange. Så de har blivit Ellas kära mormor som har fått ta Ella på nätterna. Tror att min kära mamma börjar bli lite trött nu. Hon sukulle nog behöva få sova en hel natt, så det blir nog bra att vi åker hem idag. De har även vart svårt att få Ella att somna på kvällen. Någongång mellan 21 och 23.30 har hon somnat. Men som sagt i em åker vi hem

Imorgon ska jag på återbesök till min barnmorska på fm och på em ska Felix få träffa läkaren på BVC.

Snart är det dax för lilla kusinen att titta ut Systrami ska in på kontroll på Ks på tors igen. Förhoppningsvis har hon börjat " öppna" sig då, så de kanske får enigångssättningstid på fre Jag längtar efter mitt systerbarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar