tisdag 19 juli 2011

Ella badar i havet

Ella blir bara modigare och modigare just nu badar hon vid stranden som ligger på gång avstånd från vår stuga. Efter mycket tvekan så vågade tom Tomas sig i. När Tomas väl har kommit i kan han ligga i länge. Felix är med mormor och morfar uppe vid stugan, om ett tag får jag ta mig tillbaka till stugan för att amma honom. Så just nu sitter jag på bryggan och njuter av  och att se Ella och Tomas leka i vattnet

Igår var vi också nere vid den här stranden, då var Lina o Bobo här också. Blev mycket bad då också trots att vädret inte var lika bra som idag. Påväg hem från stranden somnade Ella i vagnen, klockan var då efter fem. Vid halv sju väckte vi Ella. Så gissa om det var svårt att få henne att somna sen halv tolv somnade hon, och vaknade redan kl 8 i morse så jag har en liten förhoppning om att hon kan somna ett tag på em, men inte så sent som igår nu ska jag ta och ringa mamma och höra hur det går med Felix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar