lördag 16 juli 2011

Åkersberga

Blev en tripp till Åkersberga idag. Både Ella och Felix somnade när vi hade ungefär 5 minuters bilfärd kvar. Och båda vaknade när de flyttades över till sina vagnar Jag hade en förhoppning om att hitta lite nya kläder till mig själv, men som vanligt blev det mest handlat till barnen Min kära hög gravida syster mötte upp oss i Åkersberga. Felix somnade till någon 1/2 timme i min systers famn. Efter Åkersberga tog vi en liten omväg hem och stannade till vid en liten sjö som heter Largen. Stannade vid en liten strand, där de var långgrund. Vid de laget var Felix över trött och skrek högt. Återigen lyckades min syster få honom att somna i hennes famn. Hur ska jag klara mig när Linas bebis tittar ut hursomhelst så vågade Ella sig i och " bada ". Hon gick i så hon hade vatten en bra bit upp på benen Nu är vi hemma vid stugan igen, och Felix sover. Ella är vaken än så länge, igår somnade hon först vid kvart i elva. I morse vaknade hon vid kl 9. Hoppas att hon somnar lite tidigare idag 

Nu är det dax att grilla här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar