tisdag 5 april 2011

Flytt

Så har vi flyttat då. Inte så långt. Knappt 1 km från förra lägenheten. Men det känns helt underbart att slippa grannen vi hade i lägenheten under oss. Ingen trevligt människa... Flytten gick helt ok. Hade bra hjälp från nära och kära. Ella var med mormor på fm. De kom hit på em. Ella verkar trivas bra i nya lägenheten och i hennes nya rum. Men hon kommer fortfarande in till oss på nätterna. I natt kom hon redan vid halv två.

Igår när jag skulle lämna Ella på dagis så vart det stora krokodil tårar. Då känns det verkligen inte roligt att lämna henne. Idag gick det mycket bättre. VI kramades lite innan jag gick och sedan fick jag ett stort leende när jag gick. Gullungen :)

Tomas är i Skellefteå nu. För sin utbildning. SÅ jag ska försöka pacak upp en del medans Ella är på dagis.

I går ringde det en tjej som var intresserad av att köpa vår Brio vagn. Jag hoppas verkligen att hon köper den. Skulle vara så skönt att bli av med den. Så slipper vi flytta över den hit, än så länge står den i kvar i gamla lägenheten, så Ella och jag ska dit ikväll och visa vagnen... Hoppas...

Om jag inte skrivit det tidigare så är jag nu sjukskriven från jobbet. De första 2 veckorna betalar arbetsgivaren, sedan är det bara att vänta och se om FK godkänner min sjukskrivning så att jag får pengar för de sista 3 veckorna också.

Nu ska jag ner i tvätt stugan. Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar