onsdag 6 april 2011

Besiktning.

Nu har vi precis fått den här lägenheten besiktigad. Gick riktigt bra. De kommer att slippa golvet i vardagsrummet, samt tapetsera om. I vårt sovrum får vi omtapetserat. Sedan kommer de att tapetsera om ett rum till. Upp till oss att välja vilket. Så jag måste försöka få tag på Tomas idag ( han är uppe i Skellefteå mån - tors) så vi kan bestämma vilket rum vi vill få ordning gjort bortsett från vardagsrum och vårt sovrum.
Vill inte gå in på detaljer här. Men fick även höra en del om vår " trevliga fd granne" Fråga om ni vill veta, men jag vill inte skriva om det här. Inte för att jag tror att min blogg är så välbesökt, men internet är ändå internet :)

Ella somnade snällt i sin säng i går kväll. Kom in till mig vid halv tre i natt. Jag fick lov att väcka henne i morse strax efter kl 07. Eftersom besiktningen av lägenheten skulle vara någon gång mellan kl 08- 10, så ville jag lämna henne på dagis innan kl 08. Jag gav henne en flaska välling som vanligt på morgonen. Den fick hon i sig snabbt. " Mera välling mamma" Så då gjorde jag en flaska till, och den fick hon i sig lika snabbt. Hungrig tjej :) Lämningen på dagis gick bra. Hon hittade en napp här hemma precis innan vi skulle gå, som hon absolut skulle ha med till dagis. Vår lilla tjej har aldrig vart intresserad av napp. För några månader sedan började hon stoppa in de åt " fel håll " i munnen. Men idag satte hon den "rätt" En tillfällighet för att jag var lite stressad annars hade jag nog tagit den ifrån henne. Har hon inte vart intresserad av napp när hon var liten så ska hon väl inte börja nu, när hon är 2 1/2 år. Är ju snarare dax att börja sluta med napp.

Nu ska jag plocka upp lite grejer innan jag ska lägga mig och vila min svullna fötter lite. Nu är det bara drygt 1 månad kvar till beräknad förlossning. Tänk att vi snart är 2 barns föräldrar jag och Tomas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar