onsdag 23 juni 2010

snutten


För er som inte vet det så har Ella en snutte som hon inte går långt utan. Som tur är har vi 2, en hemma och en på dagis. Den ena är mitt fd nattlinne som jag fick av min syster i julklapp förra julen ( 2008). Ella fick låna den av mig någongång när hon skulle sova hos mormor och morfar tror jag. Och efter det har jag inte fått tillbaka den. Den andra är ett linne osm jag hade när jag väntade Ella. Både dessa två är svart och vit randiga, men ganska tjocka ränder.
På bilden ovan har Ella snutten i famnen. Ella kallar snutten för " nhuha", eller något sådant, svårt att stava det :=)
I går köpte jag mig en ny tunika. Tänkte inte på hur lik den var Ellas snutte förens jag kom hem. När jag hämtade Ella på dagis idag lyste hon upp tog tag i min tunika, tryckte dit näsan och glatt " nhuha " Men icke, den här tröjan vill jag behålla, hon får allt nöja sig med mina två andra tröjor som hon fått. Men det såg helt klart väldigt gulligt ut :=)
Om jag inte hinner skriva något mer innan midsommar så önskar jag er alla en trevlig midsommar .

1 kommentar:

  1. hihi...så hon har något för fängelserandigt... Det ska bli så trevligt att umgås på midssommar!! KRAMIS

    SvaraRadera