söndag 27 juni 2010

midsommarfirande och sol

I fredags var det midsommarafton. De firade vi tillsammans med några kompisar. Vi började med sill lunch vid riddersvik. Ella och jag dansade även runt midsommarstången, fast i en egen ring utanför den stora :=) Hon gillade det. Inte så förvånade över det i-och-för-sig hon älskar att dansa vår dotter :=) Sedan bar det av hem till värdparet. Blev bad i deras pool. Ella var itne allt för förtjust i att bada. Först vägrade hon att komma i. Efter ett tag lyckades jag få i henne, men då höll hon sig krampaktigt runt min hals. Men ett tag badade hon iallafall. Hon älskar att bada i badkaret eller i små uppblåsbara pooler, men inte i större pooler, då är det mest bara läskigt. Hon trivdes bättre på deras altan där hon fick leka. Vi hade tagit med oss hennes resesäng, la henne strax förre kl 20 och hon somnade snabbt. Blev sen middag för oss vi började nog inte äta förens närmare halv nio. Men trevligt hade vi. Och regn det slapp vi. Var hemma strax före kl 01. Resten av helgen har jag ägnat åt att jobba. Íkväll kommer min syster och Bobo över. Kan nog säga att det har blivit en tradition nu, att vi träffas på söndagar :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar