torsdag 10 juni 2010

39.3

Så var det dax igen. Sen Ella började på dagis har hon vart sjuk någongång varje månad. Förrutom maj... Men då var hon ju inte på dagis hela tiden heller ( Spanien) I tisdags kväll var hon väldigt kelig. Ville sitta bredvid mig hela tiden, helst på mig. Tyckte att hon kände varm. Fram med termometern... 39.3. Då börjar diskussionen om vem som ska VAB.a, eller egentligen inte. Tomas anmälde sig högst frivilligt. SÅ igår och idag har Ella vart hemma med pappa. Men bortsett från febern så verkar hon inte särskilt sjuk. Springer runt och leker och busar precis som vanligt. Idag är hon feberfri så troligtvis blir det dagis i morgon.

Blev av en kompis www.ettheltnyttliv.blogspot.com påmind om att Tomas och jag i dagarna har vart tillsammans i 9 år... Jag och Linda har pratat om detta tidigare att vi träffade våra respektiva samtidigt ( iallafall väldigt nära, i tid ) 9 år, tiden går fort. Jag tror att det var den 10 juni 2001. År och månad är jag säker på, men inte helt säker på datumet. Marathon var samma dag och det var en lördag 2001. På kvällen gick jag ut med några kompisar på Heaven, och där var han. Jag älskar dig Tomas :=)

2 kommentarer:

  1. Hoppas hon blir frisk snart! :)

    Och grattis till årsdagen, :) här firade vi 10 år i vintras (nobeldagen) och 3 år som gifta i februari, de går rysligt fort åren!

    Ni verkar haft det bra i Spanien, inte dumt att ha svärföräldrarna där så man kan hälsa på, även om man såklart vill ha dem nära också...

    kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Grattis till er kärlek också! :) Är också lite fundersam på när vi eentligen träffades, tittade inte på klockan direkt. men den hade nog slagit tolv, så vi säger den nionde :) Hoppas Ellis blir frisk snart! KRAMIS

    SvaraRadera