onsdag 11 november 2009

Snabb uppdatering

Usch vad dålig jag har blivit på att skriva här. Men tappa inte hoppet, jag fortsätter. Men som jag sagt tidigare inte lika ofta som när jag var hemma och var mamma ledig.
Vi köpte vagnen. Men jag är inte helt nöjd med den. Funderar på om vi ska sälja den. Kan ju fula lite och begära lite mer än vi gav för den, så har vi tjänat lite på det. Tror nog vi ska försöka hitta en yngre modell, den vi köpt är en -05. Blir att leta på blocket igen får se vad vi hittar...

I går var jag ledig. Var på öppna förskolan med Ella. Tomas passade på att få en dag själv. Ella stormtrivs på öppna förskolan. Hon som får några månader sedan ( innan hon lärde sig krypa ) inte alls tyckte om när andra barn kom för nära. Hon var då väldigt mammig också. Nu kryper hon runt, vill inte alls sitta still, och är så nyfiken på allting. Jag var på öppna tillsammans med Maria ( från mamma gruppen) och Camilla. Båda två påpekar detta med hur framåt Ella har blivit den sista tiden. Jag ser det också, Är så roligt att se henne ta för sig så av livet. Tänk vad jag älskar den lilla tjejen :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar