fredag 20 november 2009

Fotvård

Idag är jag ledig. Är ledig hela helgen. Känns skönt. Med dieten går det bra. Första 3 dagarna var riktigt jobbiga. Nu känns det bättre. Har redan gått ner 4 kg. Nu är det bara att hoppas att jag lyckas hålla vikten när jag slutar med den här hemska dieten.

Ella fortsätter med sina favorit lekar.... Gå ut med möbler och gå med gåvagnen. Men fortfarande vågar hon inte släppa. Har gått med Tomas och bara hållt honom i ena handen. Jag tror nog att hon kommer att gå till jul iallafall... Spännande att se :=)

Idag ska jag på medicinsk fotvård. Jobbet betalar 75% av priset via Wellnet. Ska bli skönt. OM jag inte hinner ändra mig innan dess, så ska jag nog ta sprutan mot svininfleunsan på jobbet i em. Tänkte ta mig dit trots att ajg är ledig för att få sprutan. Sedan återstår det att se hur jag mår efter, samt att fundera på om Ella ska få den eller inte?!?

1 kommentar:

  1. Hon kommer knalla snart, ett tu så släpper hon å sen har ni ingen lugn stund mera :)
    Saknar er!!! KRAM

    SvaraRadera