söndag 1 november 2009

Skor

Idag har jag och Ella haft en dag på tu-man-hand :=) Tomas har vart hos sin bror. Vi ( Ella o jag ) tog det lugnt på fm. Efter lunch fick Ella sova. Hon sov mellan halv ett och strax efter kl 15. Då passade jag på att bara ta det lugnt. Läste lite i min bok. På em åkte vi till skopunkten. De har ju erbjudandet 3 par skor betala för 2. Min tanke var att jag skulle köpa 2 par till Ella och 1 par till mig... Men det blev istället 3 par till Ella, och inget till mig. :=)

Måste ta och byta av Tomas, som sitter hos Ella som badar just nu. Måste bara säga att detta har vart en riktigt trevlig helg. I fredags var vi över hos Camilla och Tobbe på middag. Både Ella och deras dotter Jill somnade snällt ( tillslut) tog väl ca 15 -20 minuter av gungade av Ellas vagn innan hon slunrade in. Men en lyckad kväll var det Tackar :=) I går var vi över hos mina föräldrar på middag. Innan middagen åkte vi förbi, min morfars grav och min farmors grav... Fast påvägen från morfars grav i råcksta till min farmors grav vid Bruket i jakobsberg så skrek Ella större delen av vägen. Så jag stannade inte vid farmors grav utan åkte hem till mamma o pappa och gav Ella middag. Men kvällen var trevlig. Tackar :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar