onsdag 4 november 2009

Höst eller vinter.




Idag har det vart riktigt kallt ute. Har tom snöat till och från under dagen. Är det höst eller vinter nu?



Ella gillar iallafall alla löven som ligger på marken. Var så fint ute för några dagar / veckor sedan när alla träden hade löv i alla möjliga färger. Nu ligger det flesta löven på marken. Måste låta henne krypa runt i detta någon dag. Tror hon skulle gilla det.

Jag har jobbat i dag. Ella och Tomas var på SATS idag. Ella lekte på barnpassningen medans Tomas tränade. Hade gått bra denna gång. Sist jag lämnade in henne där, fick jag avbryta min träning några gånger för att trösta min ledsna dotter.

I måndags var Ella och jag på en för mig ny öppen förskola i blackeberg, var där tillsammans med Camilla och hennes dotter Jill. Var rikigt trevlig. Blir nog fler besök där. Ella hittade en ny leksak där som hon gillade.Var friskvårdsdag där just denna dag. Så vi passade på att få handmassage och även pröva ros terapi... Tror jag att det hette.



Nu börjar Ella bli trött. Ska ta och göra välling till henne. Ska bara lägga upp en sista biled på ella och pappa först.



1 kommentar:

  1. Visst är det bra i Blackeberg! Jag va där med grannen för ett tag sen. De har en väldigt trevlig sångstund på torsdagfm. jag vet inte hur många gånger det är kvar nu... jättefina bilder på Ella!

    SvaraRadera