måndag 23 november 2009

kärleksförklaring till min lilla dotter

Tänk att man kan älska någon så mycket som jag älskar dig?! När jag tittar på dig mitt lilla hjärta så känner jag mig varm och lycklig i hela kroppen. Känner så mycket positivta känslor när jag tittar på dig. Men också en negativ känsla... ORO. Det får inte hända dig något. Tror inte jag skulle överleva det. Du är det viktigaste och bästa i mitt liv. Jag älskar dig mer än livet själv. Att det finns sådan ovilkorslös kärlek kan man nog inte förstå innan man får barn själv. Är nog först nu jag kan förstå hur mycket jag och mina syskon måste betyda för mina föräldrar.
Ella mamma och pappa ÄLSKAR dig MASSOR, fast hur mycket kan du inte förstå förens du själv förhoppningsvis får bli mamma någongång i framtiden :=)

1 kommentar:

  1. Ja och kärleken blir inte mindre för att barnen växer upp. Det är en livslång förälskelse. Kram på er.
    mormor

    SvaraRadera