måndag 16 november 2009

Jag tror.....


att Ella snart kommer börja gå. Hon är som hon brukar vara när hon ska låra sig något nytt. Hon är grinig, sover sämre. Hon som brukar sova så länge på morgonen vaknar nu vid kl 07. På dagarna sover hon bara en dryg timme, ibland lite till. Dessutom är den roligaste leken just nu att släppa taget och stå själv utan att hålla i sig. Vi plockade fram en gåvagn och lät henne gå med den.... Och det var en populär lek :=)
Hon ser så gullig ut när hon går med sin vagn :=) dessutom ser hon så otroligt stolt ut :=) Gissa hur stolt mamma och pappa känner sig då

Helgen har vart jätte trevlig. Trevliga middags gäster på lördag kväll. Avslutade kvällen med att spela Wii, till Tomas förtjustning :=) I går var Ella och jag på 1-års kalas. Mycket onyttigt har det ätits denna helg. Jag har nu givit upp att bli av med mina kvarvarande grav kg med hjälp av GI. Så nu ska jag göra något som jag aldrig gjort förrut. Jag ska pröva en riktigt bantningskur. Danska rikshospitalet diet ( något sådant heter den) Får se om det fungerar bättre, 13 dagar håller den på. Idag var det en kopp svart kaffe med 1 sockerbit. Till lunch blir det en biff a`250 g och grönsallad till. Till middag blir det kokt spenat, 2 hård kokta ägg och en tomat... Hoppas verkligen att detta ska fungera. Vill bli av med dessa grav kg nu....

2 kommentarer:

  1. Danska rigshospitalets ämnesomsättningskur heter den.. ;) vi körde den när ja bodde i spanien... den funka rätt bra faktiskt.. i alla fall på dom ja bodde me.. då hade ja inte så mycket ja behövde bli av me.. =) D va tider d.. =)

    Va söt Ella va me gåvagnen... snart kommer d! =)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig hon är!! Är nog inte länge till innan hon går utan hjälp :) Hoppas att allt är bra med er annars.. Kram Caroline

    SvaraRadera