torsdag 1 maj 2014

Så kom vintern....

Efter en solig och varm helg började denna vecka lite svalare..... Och värre blev det desto längre veckan har gått. I dag är det 1:a maj en röd dag så vi är lediga hela familjen. När jag gick upp för ca 20 min sedan för att byta Felix blöja ser jag att det snöar ute, och även ligger snö på marken :( Får hoppas att det smälter bort snabbt!!!

Igår var det Valborg. Det firade vi hemma hos min syster o hennes familj. Firade även min syster som fyllde år dagen innan. Ella satt med en I.pad större delen av kvällen. Alma och Felix lekte jätte bra ihop hela kvällen. Påväg hem i bilen frågade jag Felix om det var kul att leka med Alma;
- Ja, Alma är min kompis... svarade Felix

Idag ska Ella på kalas, efter kalaset kommer Mats, Natalie, Ais, farmor och Nero hit. Farmor ska sova kvar här i natt. I morgon är det dax för henne att åka hem till Spanien igen. Flyget lyfter strax efter kl 6 i morgon bitti. Hon måste nog åka härifrån redan runt halv fem i morgon bitti

Om en vecka fyller Felix 3 år.... Han är äldre nu än Ella var när han föddes, ändå känns han fortfarande liten.... Medan jag minns att Ella plötsligt kändes så stor när Felix föddes.....

Nu är det dax för frukost här....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar