söndag 25 maj 2014

Stranden

Vi är i Spanien nu hela familjen. Hälsar på hos barnens farmor och farfar. Vi kom hit i onsdags. Flygresan hit gick över förväntan. Ella sov ett tag, medan Felix höll sig vaken hela flygresan. I taxin påväg från flygplatsen somnade tillslut Felix, men han vaknade när vi kom fram, så det blev ingen lång vila för honom.
Idag har vi vart vid stranden. Tomas, Ella, Felix och jag gick ner efter frukost. Tyvärr blåste det ganska mycket idag så det blev lite svalt. Men ändå skönt att få komma ner till stranden. Eftersom det blåste blev det också relativt stora vågor. Så barnen vågade inte mer än doppa fötterna i vattnet. Själv vågade jag mig i två gånger. Var inte jätte varmt i vattnet, men i kom jag. Årets första dopp :). Vid 13 tiden mötte vi upp farmor och farfar för att äta lunch nere vid stranden. Hade en liten förhoppning om att Felix skulle somna i vagnen påväg hem, men icke. Väl hemma blev det bad i den uppblåsbara poolen. Där vågade sig barnen på mera bad. Till och med Tomas vågade sig i....  Ikväll ska Tomas och jag ev ut och äta, men det är helt bestämt än, får se hur det blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar