fredag 9 augusti 2013

Stor och liten

Idag har det inte vart något vidare väder. Vi hade planer på att gå på Grönan med min syster och hennes familj idag. Men efter att ha sett väderrapporterna igår så tänkte vi om. La ner planerna med Gröna Lund. Vi har istället ägnat fm åt handling och städning. Jag hann även med en träningspass. På em åkte jag med barnen till leklandet Stor och Liten. Mötte upp en kompis till mig och hennes två döttrar där. Barnen lekte massor. Ella var alldeles röd om kinderna. Felix lekte på riktigt bra han också. Det klättrades på vulkan ön, hoppades på studsmattor, och klättrades i diverse klätterställningar. Ella hade knappt ro att äta någon middag när vi var där. Men en pannkaka tror jag hon fick i sig. Felix fick nog i sig två iallafall.
Nu har vi precis kommit hem, och efter så mycket lek och spring krävs det nästan ett bad. Så nu avslutar vi kvällen med ett bad innan det är dax för de små vild djuren att gå och lägga sig
Tomas är iväg hos min bror ikväll, så jag får en egen kväll ikväll. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske något bra på tv? Annars blir det nog att läsa lite bok, för att fredag avsluta kvällen med något eller några avsnitt av Sex And The City. Men först måste jag få barnen i säng. Trevlig fredag kväll på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar